Πέμπτη 23 Μαρτίου 2017

Τα φύλλα

Έχω ένα φιλαράκι, το καλό μου Φυλλαράκι!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ζωγραφίζοντας για το λογότυπο του έργου!

Αποφασίσαμε το λογότυπο του έργου να είναι δημιουργία των παιδιών. Επιστρατεύθηκαν λοιπόν, μαρκαδόροι, χρώματα και πινέλα και με πολλή φαντ...